welcome

jom2 bce ape yg trsirat dan tersurat lam blog ni
xda la bez sgt tp klu xnk bce juz ignore n lau nk bce......bgus la then ce bg komen..ce bg ye....

Saturday 20 August 2011

shoppingg

diterjah
al kisahhh.tayibbb..heheheh..sje je ni nk tiru gaya p ramlee(padahal sudin yg ckp tp p.ramlee lak dpt name...anyway benda ni xde kaitan dengan entry kali ni..cehhh2...huh shopping ekk sebenarnya tadi pg shoppping dengan macik aku dekat jalan TAR...pehhhh mmg xley nk shopping lgsg xtenang kottt...bapak rmainya org..nk jalan pon xley..huih harap pose klu xpose da lme da mengamok kt situ..nsib baik xpnas terik,kalau panas terik lg la xbeznya nk jln..btw dapat la jgk tudung yg aku nk tu kan..yang xdptnya pashmina dwitone jela..eeemmm sedih..:)..da la xlarat nk jalan nya..yg penting pegi sane bnaik train pas uh blik naik kreta
mslhnya dekat stesen train tu xnmpak kaunter lgsg..manusia macam bru kua dr kandang nk bgtau nya byk mne manusia..smpi kan aku pon tgk mnusia ni jd pning..de yg bwk bby,mmg lg ksian..smpi mngis2 bby tu..da nk bt cmne raya pny pasal kan..tp yg peliknya tu knp mln2 xrmai plak org shopping..xfhm betol aku dgn mnusia ni..tapikan td,huahuahuahua nk jadikan cerita jmpe kawan aku dkt jln tAR uh pas tu dia ckp aku gaya yuna..mmg la aku bt gaya yuna tp lgsg xsama mcm yuna kot..hehehe..nk tnjuk gmbr aku pkai td pon,td xsmpat nk amek gmbr..kang amek gmbr dgn hnset2 aku hlg..juz describe aku kai cmne ye..td pki dress(hanatajima's dress),shawl(gaya hanatajima jgk).sandal biasa(nk kai heels tkot skit kaki),handbag(wane koko),belt(wane koko jgk)..heeemmmm..hehehehe then smpi dkt stu kdai ni de la mmat ni tny aku,dia jual tdung,so msuk dlm tu kjap
dia tny,klu aku tgk dia,de tak gurl2 pndg dia..de cri2 laki sjti tak..hehe aku pon ckap boley la kot...yg pntg de kot ye...hehehe
first dia pny pndgn pon dia ckp aku cam yuna..ish2..people,im not yuna okkk..i juz kt dia pny fashion sbb i ske dia pny fashion designer tu(hanatajima)..i adore her most ok...ni gmbr dia...

so cm ni la gaya cam aku pkai tadi...agak2 sama la,xtotally same ponn..yg sme juz dress,shawl,n belt...beg dgn dia pny cardigan xye.hehehehe..<3

pandai kan dia amek gambar..nmpak gmbr dia cntik kot..pena berangan nk jadi model maysaa kott..hohohoho watever..tggi xckp la kyra oi

da jmpe satin shawl cam dia,tp xtry pakai lagi..tgk cam xjd je aku kai cam tu..kuang3 

No comments:

Post a Comment