welcome

jom2 bce ape yg trsirat dan tersurat lam blog ni
xda la bez sgt tp klu xnk bce juz ignore n lau nk bce......bgus la then ce bg komen..ce bg ye....

Friday, 2 September 2011

layeeeee meeehhhhh

diterjah
so post kali n berkaitan dgn rye ye....rye kli ni bez sbb still dpt rye dgn kuarga..then dpt rye dgn hubby trsyg..huhuhu
so ksmplnnya ry ni d naik berkilo2 lemak..waaaaa byk uhhh...ingtkn nk krus tp xmgkin la kannnn rye dpt krus me jgk dgn cik hubby sy da jd bam2..
first ye dduk k rmh je...xde pg mne2 pon smpi  la td pg uma bapak sdare kt bachok(lm area klntn jgk)...ingtnya nk g pntai.tp x pon..sbr jela..ok so skang nk kongsi2 pic rye skit..sbgai kngn tok rye ....


hehe..yg ni sje je da smpi trus na bergmbr...




haaaaa ni pny gmbr a brtrbur da haaa..xthu da nk edit cmne lg...

menggila dgn akak dan macik..akak nmenya eey dan macik tu nmeny eira..

hahahaha yg ni tgh mngila...aku suh org tlg amek gmbr aku tp xde sorg lyn...sooo amek sndri...lntak lol xcun ponnn

dari kiri(cehhh2).hehe xde la sje je pon.mse sek xley jd editor mjlh sek so lpaskn gian skang... dr kiri tu  mak su,adik bongsu aku,pas uh mook alang,then saya...


yang ni plak adik laki sy...the one n only...mohd fakhry

menggila lg..yg ni aku la suh dorg bt muka cm tu...bongak tak saya??/hehehehe..xksah :p

No comments:

Post a Comment