welcome

jom2 bce ape yg trsirat dan tersurat lam blog ni
xda la bez sgt tp klu xnk bce juz ignore n lau nk bce......bgus la then ce bg komen..ce bg ye....

Friday, 16 September 2011

santau di laman facebook

diterjah
okkk entry kali ni juz nk ingtkn korg pasal ni
i juz ingtkan je dan bg bukti dengan ape yg i nk ckp ni yerk...slbhnya korg sndri yg pk sme de nk
ltk gmbr ke tak kt fb korg..yela kt facebokk laman sosial yg besar so kt situ korg
ley jmpe kwn lama,kkasih hti dan sbgainya..xslh pon facebook tu tp zaman smuanya da cggih syg oi
mllui fb pon org ley download dan gnekan gmbr kte tu tuk santau..okkk now i nk bg artikel sal tu yerk...

ira,seorang pelajar IPT mendakwa dirinya telah disantau...

Ira, 22, mendakwa, dia telah disihir oleh seorang wanita yang dikenali sebagai Maria kerana cemburu akan hubungan bersama teman lelakinya serta mahu memutuskan hubungan mereka.
“Maria adalah bekas teman wanita kekasih saya tetapi hubungan mereka telah lama putus. Sebab itu dia menyihir saya kerana ingin melihat hubungan kami hancur.
“Kami tidak mengenali antara satu sama lain.
“Dia hadir menghulurkan tangan sebagai rakan dan saya sambut kerana ingat dia jujur namun sebaliknya,” dakwanya ketika ditemui baru-baru ini.
Jelas Ira lagi, dia mengetahui disihir oleh Maria melalui sekeping gambar setelah menerima rawatan daripada penaung Pusat Rawatan Islam At Tobibi di Bandar Baru Nilai, Shamsuri Safie pada Jun lalu.
Menurutnya, semasa rawatan, dia mendapati gambar mata Maria seolah-olah bersinar setiap kali dia merenungnya.
Ketika itu, dia merasakan Maria terlalu baik dan dia menurut segala kemahuannya termasuk berhenti kerja.
“Bagaimanapun setelah berubat, baru saya tahu bahawa saya bukan sahaja terkena sihir tetapi disantau oleh Maria,” ceritanya.
Menurutnya, Shamsuri memberitahunya bahawa Maria telah meletakkan abu mayat di dalam makanannya.
sumber: Kosmo

renung-renungkan dan selamat beramal...=)..then klu korg nk ltk jgk gmbr tu juz show gmbr korg tuk org2 yg korg knl sgt2 da...tok org lain korg ley hidekan...that simple as easy spy kslmtn korg terjamin
http://kedai-lelaki.com/blog/
from 


2 comments:

  1. Ramai yang terlepas pandang benda-benda macam ni. Kan? Better set private semua pic album kat FB. Or lagi senang, tak payah nak upload segala gambar bagai. Untuk keselamatan diri sendiri juga. Hehe.

    ReplyDelete
  2. hehehe..betol jgk tu fadzmie...xyah letak la kan..ltk gmbr profile tu suda untuk org knl kita sape...

    ReplyDelete