welcome

jom2 bce ape yg trsirat dan tersurat lam blog ni
xda la bez sgt tp klu xnk bce juz ignore n lau nk bce......bgus la then ce bg komen..ce bg ye....

Thursday 18 August 2011

again......

diterjah
juz nk luahkan prsaan here....tp xpe aku redha dgn ape yg berlaku..mgkin ALLAH nk mnguji sjauh mana cinta kami antra satu sama lain...dan aku harap sgt yang aku akan bersabar.aku thu awal pg sbb keje dan aku faham knp dia kne pg..lgpon skjap je...tp aku rasa sangat2 lama ble dia xde dcc aku..ya ALLAH KAU jagalah cinta kami sbgaimana kami mnjaga cinta kami terhadapMU...

cuma itu yang ku pohon darriMU...by,know that wherever u go,i will always mizz u,luv u n i will always pray 4 u...ingt ALLAH juga ye wlupon pg ngra org..i know u akan ingat DIA sllu...i tggu u kt cni ye by...de pape bgtau i trus tau..td dlm klas i tdo je by,hehe xdpt nk fkus la sbb xde org kcau i...my love 4 u die when the last petals of the plastic rose die..<3

by remember this is our song
tanpamu hidup jadi sunyi
tanpamu ku seakan mati
tanpamu bagai malam tanpa bintang
tanpamu aku kan tersesat
tanpamu tiada lagi hasrat
tanpamu seakan jantungku berhenti
kau yang terindah dalam hidup ini
dan xkan pernah berubah selamanya
aku terkahirhanaylah untuk kamu jadi pelindung diri mu
tanpamu nafasku terhenti karna mu ku ada disini
tetap bersamaku ada disampingku untuk selamanya
untuk selamanya..


No comments:

Post a Comment