welcome

jom2 bce ape yg trsirat dan tersurat lam blog ni
xda la bez sgt tp klu xnk bce juz ignore n lau nk bce......bgus la then ce bg komen..ce bg ye....

Tuesday 16 August 2011

16haribulan

diterjah
hari ni msuk 3 blan hbgn aku dengan awal..alhmdlillah hbgn kami sgt baik dan kami sgt bhgia skrg.alhmdlillah..smuanya takdir ALLAH..Dia yg mnentukan segalanya dan aku redha..aku sgt bhgia dgn awal as long as aku knl dia,dia xsprrti laki2 lain kt lua sna..zaman skrg susa nk cri laki yg btl2 taat kpada ibu bapa dan agamanya..alhmdllillah aku mnjmpai ciri2 llaki soleh dalam diri awal..aku pon xde la baik sgt kan,tp dpt laki baik cam dia,syukur ya ALLAH,dan aku mohon KAU jagalah hbgn kami shgga terakhir nafas kami dan tetapkan hati kami supaya kami akan terus mencintaiMU...satu yang aku harap awal akan sentiasa bahagia dan selamat wlau dimana dan dgn siapa pon dia berada..hanya itu yang mampu aku lakukan,berdoa kepadaNYA supaya melindungi org yang aku sgt syg...aamiin...



 I LOVE YOU<3

No comments:

Post a Comment