welcome

jom2 bce ape yg trsirat dan tersurat lam blog ni
xda la bez sgt tp klu xnk bce juz ignore n lau nk bce......bgus la then ce bg komen..ce bg ye....

Sunday 14 August 2011

beautiful life

diterjah
alhamdlillah aku dapat hidup yg sgt indah skrg ditemani putera yang sering hadir dalam mimpi aku...:)
semuanya kerana DIA dan aku bersyukur sgt2.terima kasih YA ALLAH...16hb ni msuk 3bulan hbgn kteorg..alhmdlillah smuanya baik...xsape yang tahu kann kuasa ALLAH..wlupon msih bru insya ALLAH aku akn jge hbgn ni smpi ble2..aamiin...day by day byk sgt kenangan yang kteorg hadapi..even de kwn aku cakap xbosan ke xjmpe,xnk ke jmpe gn dia tp aku xksah sume tu..biarlah org nk ckp pe asal hti ikhlas menyanygi even xjmpe pon still dapat mencintai satu sama  lain dengan ikhlas..aku rse sume tu kehendak ALLAH,biarlah DIA yang tentukan bila kami dapat dipertemukan..smuanya dengan izin ALLAH dan aku redha..aku bahagia sekarang bersamanya wlupon xjmpe...aku tgk couple yang selalu jumpe tu la yang selalu akan gaduh dan cepat sangat bosan.alsannya bosan jmpe tiap2 hari,asyik jmpe je gduh..itulah mnusia..ble da jmpe byk kali,bosan,ble xjmpe pon ckp macam2...so mcm aku dengan awal,kami serahkan pada DIA...so kami cuma mampu bersabar...nnt klu da  dapat jmpe,itulah pertemuan yang sangat indah yang akan kami lalui kerana kami berjumpa dengan izinNYA..aamiin..setiap pertemuan dengan izinNYA adalah satu pertemuan yang sgt bermakna dan bukan semua orang dapat merasakannya..orang cakap pandanglah dia kerana keburukannya kerana kelak kamu akan mencintai kelebihannya...so meaningfulll...






No comments:

Post a Comment