welcome

jom2 bce ape yg trsirat dan tersurat lam blog ni
xda la bez sgt tp klu xnk bce juz ignore n lau nk bce......bgus la then ce bg komen..ce bg ye....

Thursday, 6 September 2012

S.M.I.L.E

diterjah
okay ape yang dikatakan pasal SMILE..buku ni aku baca yg dibuat oleh irma hasmie..sangat2 motivated..yang beli buku ni pon roomate aku...so tumpang la bce skli cm bez kan..ok lets go for it..
S-skill
M-motivasi
I-inspirasi
L-luar biasa
E-elegan..
so that it..dlam buku ni ada la bbrpa crita yg mmotivate kan..
slh satu cerita yg memotivate kan aku lah cte ni
   Pada sutatu hari...cececece..xyah nk suatu hari sgt la kan...
ctenya macam ni sorg bdak laki ni dia agak chubby la dr kecik smpai besar org pggil dia boyot..tapi dia xpernah brbuat ape2..mara ke aoe xde pon..smpi de stu thap kwn klas dia ckp dia xdpt brfkir sbb otak dia sberat prut dia(jahat kan)..tp dia snyap je sbb dia rse ape yg kwn dia ckp tu btol..smpi la stu hri cikgu dia dtg kt dia then bgthu yang "dalam diri kita ada diri ibu bapa kita"....mksdnya ape yg ada dlm diri ibu bapa kte pon kte bawa skli dlm diri kte...so lpas pd tu boyot jd ssorg yanng baru..dan kwn2 dia da xbuli dia lg..sbliknya sume org nk brkwn dgn dia..so motivated..:)..smpi stkat tu je aku bce..de byk lg kisah lain..beli la sndri ye..hehehe...

No comments:

Post a Comment