welcome

jom2 bce ape yg trsirat dan tersurat lam blog ni
xda la bez sgt tp klu xnk bce juz ignore n lau nk bce......bgus la then ce bg komen..ce bg ye....

Tuesday 12 July 2011

lagi 10 hari

diterjah
so hari ni da hari kedua dia exam..so far yang aku tahu da bole bt paper exam dia 2..so aku doakan dia dpt reslut yang gempak punya..aamiin...
hehe.hari ni jugak aku dapat satu nama baru tuk dia,namanya HANAPINKY...hehe cke2..
sbbnya bg nama ni dia ckp nk jd model hanatjima..plus dia pndai masak rather than me...
hyeee by bole da 2 ye bkak kdai ek..i jd pembantu pon bole..xksah...
soo smbgun tuk nvel hari ni,
dia teman aku pergi pasar even xrealitinya mcam 2,tp thats was my dream ever..nk jln2 gn dia kan..
thats ok,lets ALLAH yang aturkan sume nya..aku  redha sumenya..aku 
da bersyukur sgt da dpt mencintai dia..hope same way goes to him..heee :)
end 4 today..xthu nk ckp pe sbnrnya..bkn la pndai sgt mengarang ni..hehe..i luv him much...ske sgt
ble dia ckp cam 2 td..aku gurl yg memikat hati dia???
alhmdlillah yaALLAH..apa aku dpt bt cuma berdoa kepadaMU spya mnjaga hati kammi
shgga ke akhr hyt kami..aamiin...

No comments:

Post a Comment