welcome

jom2 bce ape yg trsirat dan tersurat lam blog ni
xda la bez sgt tp klu xnk bce juz ignore n lau nk bce......bgus la then ce bg komen..ce bg ye....

Friday 4 October 2013

malunyaaa

diterjah
Assalamualaikum....

okay nak tahu kenapa tajuk jadi macam tu..sebab ni aku baru je bukak blog aku sendiri.dah lama xupdate blog sendiri...dulu nak je kan bukak blog semua bagai..da beberapa post jadi malas pulak.hahah pastu tibe2 terbaca post yang lepas2 punya..halamak aiii malu yang teramat sangat la..kenapa la aku jadi pathetic macam tu sekali kan..hahaha...

macam malu giler weh..dok post pasal menda tuh..memang la perasaan macam tu kan tapi hawat yang nampak sangat aku ni kesian..hangpa nampak x aku lagu tuh..hahaha aduhai...rasa macam nak tutup muka dengan mask baca post semua2 tu..walaupon dok sorg2 baca tuh kan tetap jugak malu..rupanya macam tu lah kalau kita dah makin besar ni...

hangpa jangan salah faham naa..itu zaman xtahu papa lagi tuh..sekarang alhamdulillah matang da sikit..matang ka??aku sendiri pon xtahu..apa yang penting sekarang dah redha untuk segala2nya sebab aku tahu kalau ALLAH da aturkan macam tu DIA mungkin ada yang lagi baik untuk aku..so redha ja la..org xnak ka apa ka an...yang penting sekarang capai goal aku dulu...

btw tadi aku jelajah blog fatin liyana aka FL so aku terjumpa la gadget yang bernama pop phones...so macam wah unik jugak benda alah ni...ramai jugak artis hollywood pakai..so aku macam tertarik tapi FL kata dia beli dekat hong kong...aku pon macam halahai hong kong...macam mana nak pergi sana tu bila dah duit macam Rm++ ja??memang xlepas la der..tapi bila baca sampai habis katanya ada jual dekat low yat..so inshaALLAH nanti pergi sana usha2 ada ke x..kalau ada yang menawan hatiku aku beli laa..hahahaha


ni antara artis2 hollywood yang pakai la..unik kan..


serius banyak corak..dan yang paling menarik hati aku yang leopard one lah..hahah
so kalau berminat boleh la usha2 kat man2 tempat kan..mana tahu terasa nak pakai macam tu pulak kan..hehehe cuba sesuatu yang baru..pelik la nanti org tengok..hehehe..

No comments:

Post a Comment