welcome

jom2 bce ape yg trsirat dan tersurat lam blog ni
xda la bez sgt tp klu xnk bce juz ignore n lau nk bce......bgus la then ce bg komen..ce bg ye....

Tuesday, 20 September 2011

impian sy...

diterjah
hihi..so kli ni entry bertjuk impian ku...klu iktkn mmg byk la impian sy ni kan...antaranya...jeng3..
  1. nk jd engineer(yg ni dr mmg da dr kecik lg)
  2. nk jd model..tgh berusaha untuk mncri syrkt2 yg nk amek model..
  3. nk ad rumah mcm kak ct
  4. nk kwen dgn ucuuukkk sy(ngada2 plak)
  5. nk kwn dgn artis2..(wateva):p
  6. nk beli mini cooper
  7. nk belajar ckp bhsa korea,at the same tme nk pg korea jgk..weee:D
hehehehe byk tak sy pny angan2 atau sinonimnya impian...hrp2 impian sy yg logik tu tercapai..aamiin..klu xlogik tu,tu sme angan2 mat jenin sy je...keh3...tp bru 7...xkn la spnjg umo 19 thun yg tu je kan impian sy..sbnrnya byk lg..tp xnk tls sbb nnt tkot readers boriiiinnnnggggg...sy tls ni sbb sy nk msuk contest dkt blog AKU KAN...haaa dia bt contest...so sy try je..juz 4 fun...lgpon ni bntu sy determnekan mne stu impian realti mne stu impian mt jenin...sori mt jenin..klu tersedak bkn slh sy ye...tu perumpaan ye..hhhih..byk mngrt lak...hope readers fun bce sy pny entry ni..juz untuk mngisi mse lapang kamu okkk...
setakat itu sje..papaiii :)

2 comments:

  1. ade button like x???hehehe......gud luck dear....semua impian kite, kalau kite usaha, akan tercapailah ia...oke???:)) xada istilah angan2 mat jenin...ia akan jadi angan2 mat jenin kalau kite xusaha.....:)))))

    ReplyDelete
  2. tp nk kwn dgn arts tu btl2 xlogik dear...hahahaha..okkkk insyaALLAh berusha untuk cpai impian sy..xde btg like dear..sori...okkkk thankss....

    ReplyDelete