welcome

jom2 bce ape yg trsirat dan tersurat lam blog ni
xda la bez sgt tp klu xnk bce juz ignore n lau nk bce......bgus la then ce bg komen..ce bg ye....

Tuesday 9 August 2011

updating....

diterjah
hemmmm sbnrnya da agak lme jgk xupdate blog ni
hehe biasa la sbuk(sbuk la sgt pdhal mlas nk on9)
hehehe so skang alhmdlillah so far hbgn ak gn awal baik dan gembira..semuanya kuasa ALLAH..dan aku mohon smoga ALLAH kekalkan hbgn kami shgga ke akhr hyt kami..aamiin
smlm dia de post something kt aku dan td kt klas bkak la an dgn exctednya
ble dpt thu dia post lagu tanpamu drpd sabhi saddhi gn helena perrghhhh bapak terharunya
wlupon xdpt dgr lg kan tp tgk tjuk pon da dpt agk ayt dia cam rmntik ckit..hehehe sbnrnya mr awal sy rmntik 2...2 yg geram kt dia.klu dia rmntik sweet sgt..sllu bygkn mke dia time rmntik
hehehehehe
anyway skang tgh tggu msj dia..rndunya kt dia..tp aku xthu knp dia xblas msj 2..adakah aku bt silap,if i btl2 bt silap i mtk maaf ye by...im still waiting 4 ur message...klu u bz i xnk kcau u..t klu u bce dkt cni i juz nk bgtau yg selamat berbuka n i luv u damn much!!!!!!pape pon tke cre ye...
nnt sy bt lg entry lain...heeee..see yaaa :)

so skang aku nk tmbh ckit ye..nk ltk vid lagu tanpamu 2 agak lembap ckit lainnya so aku juz amek dia pny lirik la ye..hehehe..untuk ingtanku spnjg hayat....<3



Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang

Chorus
Tanpamu aku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti
Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan tak akan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu
Tanpamu nafasku terhentiKeranamu aku ada disini
Tetap bersamaku selalu disampingku
Untuk selamanya

Chorus
Kasih yakinlah kepada dirimu
Sayang dan cinta ku pun hanya untuk mu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu


No comments:

Post a Comment